FAQ

1. W jaki sposób mogę umówić się na zabieg ?

2. W jakich godzinach mogę korzystać z oferty SPAmobile ?

3. Czy istnieje możliwość sprawdzenia wolnych terminów w których mogę zapisać się na zabieg ?

4. Czy zabieg może być wykonany w tym samym dniu w którym dokonywana jest rezerwacja ?

5. Kiedy otrzymam potwierdzenie rezerwacji terminu zabiegu ?

6. Zarezerwowałam/em zabieg poprzez terminarz rezerwacji jednak w chwili wysłania mojego potwierdzenia termin zabiegu jest już niedostępny ?

7. Gdzie wykonywane są zabiegi ?

8. Kto wykonuje zabiegi w SPAmobile ?

9. Skąd mam wiedzieć jakie zabiegi będą dla mnie najlepsze ?

10. Czy mogę zmienić rodzaj zabiegu w chwili przyjazdu terapeuty ?

11. Jak się przygotować do zabiegu ?

12. Jak długo trwa zabieg ?

13. Czy są jakieś przeciwwskazania do wykonania zabiegu ?

14. W jaki sposób mogę dokonać płatności za zabieg ?

15.Czy istnieje możliwość zakupu bonu upominkowego dla bliskiej osoby ?

 

1. W jaki sposób mogę umówić się na zabieg ?

Możesz to zrobić na kilka sposobów:

Dokonując rezerwacji terminu zabiegu prosimy podać:

-nazwę zabiegu i adres pod którym ma zostać wykonany

-dogodny dla Państwa termin oraz godzinę

-telefon kontaktowy celem potwierdzenia rezerwacji


2. W jakich godzinach mogę korzystać z oferty SPAmobile ?

SPAmobile jest czynne 7 dni w tygodniu od 10 do 21 i tylko w tym przedziale czasowym mogą być wykonywane zabiegi. Pierwszy zabieg może być wykonany o godzinie 10, zaś ostatni zabieg musi zakończyć się o godzinie 21. Nie ma możliwości rezerwacji terminu zabiegu, który wykracza poza godziny otwarcia firmy.

 


3. Czy istnieje możliwość sprawdzenia wolnych terminów w których mogę zapisać się na zabieg ?

Tak, jest to możliwe w terminarzu rezerwacji dostępnym na stronie głównej. Zawarte są w nim aktualne informacje o dokonywanych rezerwacjach oraz wolnych terminach. W każdej chwili możesz podglądnąć dostępność danego terminu i zarezerwować dla siebie dogodny dzień oraz godzinę.

 


4. Czy zabieg może być wykonany w tym samym dniu w którym dokonywana jest rezerwacja ?

Oczywiście, zabieg może być wykonany w tym samym dniu jednak prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny celem jego potwierdzenia.

Rezerwacje dokonywane poprzez system rezerwacji dostępny na stronie -  możliwe są najwcześniej na następny dzień. Rezerwacja taka musi zostać wykonana do godziny 21.00. Po godzinie 21.00 rezerwacja terminu zabiegu możliwa jest już tylko na kolejne dni.

 


5. Kiedy otrzymam potwierdzenie rezerwacji terminu zabiegu ?

Rezerwacje telefoniczne potwierdzane są w chwili umawiania się na dany termin wykonania zabiegu.

Rezerwacje dokonane za pomocą terminarza rezerwacji potwierdzasz samodzielnie klikając w link otrzymany na swoją pocztę e-mail.

Rezerwacje dokonane za pomocą formularza kontaktowego potwierdzane są do kilku godzin od chwili ich wysłania – jednak nie ma gwarancji że dany termin nie zostanie już zarezerwowany.

 


6. Zarezerwowałam/em zabieg poprzez terminarz rezerwacji, jednak w chwili wysłania mojego potwierdzenia termin zabiegu jest już niedostępny ?

System rezerwacji działa na zasadzie pierwszeństwa. Może się zdarzyć, iż w chwili wysłania potwierdzenia inna osoba rezerwująca ten sam termin wykonała to szybciej. W takiej sytuacji prosimy o wybór innego dogodnego dla Państwa terminu.

 


7. Gdzie wykonywane są zabiegi ?

Dojedziemy do Ciebie wszędzie, gdzie sobie tylko zażyczysz - może to być zacisze Twojego domu, biuro w pracy, pokój hotelowy lub inne dowolne miejsce, w którym się zrelaksujesz i oddasz przyjemności zabiegów SPA. Stworzymy dla Ciebie niepowtarzalny klimat, dzięki któremu poczujesz się wyjątkowo. Zabiegi wykonujemy na terenie Krakowa i okolic.

 


8.Kto wykonuje zabiegi w SPAmobile ?

masaż w domu Kraków

Naszym atutem są wykwalifikowani terapeuci, pełni pasji i zaangażowania. Indywidualne podejście, duża wiedza i doświadczenie każdego z nich gwarantuje najwyższy poziom wykonywanych usług. Zawsze możesz liczyć na fachową poradę i zrozumienie. Nasi terapeuci to osoby o wysokiej kulturze osobistej, dla których praca w SPAmobile to nie tylko kolejny zabieg, lecz satysfakcja i zadowolenie z tego co robią. Cyklicznie przeprowadzane szkolenia pozwalają stale podnosić ich umiejętności, a przez to łatwiej dostosowywać się do oczekiwań  naszych klientów - tak aby zadowolić najbardziej wymagających.

 

 


9. Skąd mam wiedzieć jakie zabiegi będą dla mnie najlepsze ?

Każdy z zabiegów został dokładnie opisany w Menu SPA, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z nami. Krótka konsultacja pozwoli dopasować zabiegi indywidualnie do Państwa potrzeb i danego typu skóry.

 


10. Czy mogę zmienić rodzaj zabiegu w chwili przyjazdu terapeuty ?

W chwili przyjazdu terapeuty nie ma możliwości zmiany zabiegu. W wyjątkowych okolicznościach zabieg może zostać zmodyfikowany w zakresie czasu i sposobu jego wykonania - po konsultacji z terapeutą.

 


11. Jak się przygotować do zabiegu ?

Zabieg nie wymaga z Twojej strony wcześniejszego przygotowania. Przywozimy ze sobą wszystko, co jest potrzebne do jego wykonania m.in. jednorazową bieliznę, klapki oraz ręczniki. Jedyne, co potrzebujesz to tylko chwila dla siebie. W trosce o komfort i uzyskanie stanu relaksu uprzejmie prosimy o wyłączenie telefonów komórkowych.

 


12. Jak długo trwa zabieg ?

Czasy poszczególnych zabiegów zostały podane w Menu SPA oraz w cenniku. Do każdego zabiegu należy doliczyć ok. 15 min na jego przygotowanie i zakończenie - czas ten nie jest wliczany do czasu trwania zabiegu.

 


13. Czy są jakieś przeciwwskazania do wykonania zabiegu ?

W trosce o Twój komfort i bezpieczeństwo prosimy o poinformowanie terapeuty o wszelkich aktualnych urazach, alergiach lub schorzeniach. Podczas pierwszej wizyty uprzejmie poprosimy o wypełnienie karty klienta, w celu wyeliminowania ewentualnych przeciwwskazań do wykonania zabiegów w przyszłości. Przeciwwskazaniami do wykonania zabiegów są: gorączka, ostre stany zapalne, zmiany skórne, krwawienia, hemofilia, żylaki, tętniaki, nieleczone nadciśnienie, miażdżyca, choroby zakaźne, wczesny okres po urazach, nowotwory, ciąża patologiczna, menstruacja. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących możliwości korzystania z zabiegów - ze względu na występowanie problemów zdrowotnych - prosimy skonsultować się z lekarzem.

 


14. W jaki sposób mogę dokonać płatności za zabieg ?

Dokonując przedpłaty na konto bankowe z zaznaczeniem w tytule swojego imienia i nazwiska oraz w formie gotówkowej bezpośrednio po wykonaniu zabiegu. W przypadku przedpłaty zabieg może zostać wykonany po zaksięgowaniu wpłaty na konto (zalecamy wpłaty 2 dni przed zabiegiem). Na życzenie klienta wystawiamy rachunki.


15.Czy istnieje możliwość zakupu bonu upominkowego dla bliskiej osoby ?

Tak, specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy bony upominkowe dla rodziny, przyjaciół, znajomych lub innych bliskich osób. Bony można zakupić na wybrany zabieg lub na daną kwotę do wykorzystania na zabiegi w SPAmobile. Bon upominkowy dostarczymy do Państwa osobiście pod wskazany adres po zaksięgowaniu wpłaty na konto - w tytule przelewu należy podać imię i nazwisko osoby obdarowywanej, wybrany zabieg lub wartość kwotową bonu.

SPAmobile
Kraków, Małopolskie 31-153
tel.: +48 500 520 200,
e-mail: info@SPAmobile.pl Zapraszamy codziennie od 10 do 21
Polityka Cookies | Znajdź nas w Google+
© Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione. Projekt i realizacja oole!